lørdag den 10. januar 2009

Hjertesagen...

Danmarks natur er også vigtig!

Da jeg i nogle år boede i Småland for at uddanne mig til glaspuster, boede jeg nærmest midt i en skov. Jeg kan huske første gang jeg trådte ind i en svensk skov, jeg tænkte, at så vild en natur havde Danmark ikke. Da vi fik besøg af en kvinde fra Japan, måbede hun, da vi trådte ind i skoven og tog straks billeder næsten for hvert nyt træ vi kom forbi. Hun kom fra Tokyo og havde aldrig set "rigtig" natur før. Kun parker. Så naturen er ikke en selvfølge, og da jeg synes Danmarks Naturfredningsforening gør et rigtig flot stykke arbejde for at vi kan styrke den, har jeg startet "hjertesagen". En del af min løn er tid til at puste glas, og den vil jeg gerne bruge på at støtte DN. Jeg puster glashjerter, og 20% af overskuddet går til foreningens arbejde. At redde regnskoven er selvfølgelig også vigtig, men vi må ikke glemme også at støtte Danmarks natur.

Grønnegade: En fredet landsbygade på Tåsinge med huse fra år 1750 (foto: D. Laustsen)

Din støtte går til at:
  • Frede enestående natur
  • Skabe mere natur i Danmark
  • Beskytte naturen mod klimaforandringer
  • Sikre rent vand
  • Sikre adgang til naturen
Se mere om foreningens arbejde på www.dn.dk

20 % af alle solgte glashjerter går til Danmarks Naturfredningsforening!
Et håndlavet glashjerte uden ophæng koster 150 DKK og et med ophæng koster 200 DKK (+porto)

hjerte m. ophæng
200 DKK (+porto)

Hjerte: Opak rød eller transparent pink
150 DKK (+porto)

Du kan bestille et hjerte ved at maile mig her på blogget!

Da jeg har begrænset pustetid i og med at jeg er assistent for en anden glaspsuter, kan der blive lidt ventetid på nogle bestillinger. Derved vil der selvfølgelig gives besked.

Hjerterne er håndlavede og kan derfor variere lidt i størrelse og form!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar