onsdag den 10. december 2008

"Ud med tingene!"

Dette er så mit første blog nogensinde! Men nu fik jeg så lige det der venlige skub af min designer veninde: "Få nu dine ting ud Dorthe!" Tjah... her er de så. Mine ting! Nu får de deres plads på nettet ude af "glasskabet", hvilket var i et sådan jeg startede lidt småsalg hjemme hos mine forældre på Tåsinge (dk) siden jeg startede på en glasskole i Sverige for snart 4 år siden. Færdig blev jeg i sommer (2008)og arbejder nu for en glaspuster i Norge lidt syd for Oslo, hvorfra jeg også har et mindre salg. En del af det, er det I ser på billederne her på blogget. Serierne er små. Så nu har jeg hermed åbnet dørene op for glasskabet! Nye ting vil sat på "hylderne" af og til og noget andet forsvinde. I skal være velkomne til at kontakte mig, for spørgsmål og eventuel interesse.

*Dorthe*

P.S. Hav lidt tålmodighed med mit so far usle layout!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar